En dag mod nord...




Hermed følger beretningen om Saltum Uldfestival i det herrens år 2017. Der var al mulig grund til at de drog mod nord sidste weekend. For undertegnedes vedkommende blev morgenmaden indtaget på Vejlerne klokken lidt over otte:


Og der var garn. I kilometervis. På borde og hylder, i tasker og kurve, i favnen på ivrige sælgere og videre i tasken hos lige så ivrige købere. I år havde arrangørerne af festivallen valgt at flytte udenfor Saltum by. Heldigvis blev det godt vejr, så stemningen endte ikke i pløjemark og mudrede sko. Der var opstillet en lille teltlejr for alle standene, og man kunne ikke træde for folk de første timer op ad formiddagen. Det var godt besøgt.


Jeg fik hvad jeg kom efter. Og nu lader jeg billederne tale for sig selv. For lige nu skal der strikkes. Og måske slår jeg op til noget nyt. ;-)




Kommentarer

  1. Ser ud til at være lækre køb! Og slå bare op til noget nyt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hermed taget til efterretning Mette he he

      Slet
  2. Det ser fantastisk ud. Dejlige billeder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er ikke noget som billeder af garn.

      Slet
  3. Ikke det dårligste sted at spise morgenmad ☺Hvor langt mon du er kommet på din Isager? Den rosa farvet op på grå uld, minder mig om den jeg købte til Eyelet - jeg er vild med den ☺ også god kr himmelfart til dig ☺

    SvarSlet

Send en kommentar